رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...
رهگذری آشنا

رهگذری آشنا

همین حوالی, رهگذری آشناست...

اختصاصی :: سیده لطیفه حسینی رئیس شورای شهر شادگان انتخاب شد.

 

با رای اعضاء شورا
سیده لطیفه حسینی رئیس شورای شهر شادگان شد

سیده لطیفه حسینی خواهر نماینده فعلی مردم اهواز رئیس شورای اسلامی شهر شادگان شد.

 

پایگاه خبری رهگذری آشنا شادگان:: آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر شادگان ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان شادگان برگزار شد اعضای جدید شورای این شهر به قرائت سوگندنامه پرداختند.

در انتخابات هیئت رئیسه نیز سیده لطیفه حسینی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر شادگان انتخاب شد.

همچنین رضا شاوردی نیز به عنوان نایب رئیس شورای شهر شادگان انتخاب شد.

سیدمحمدعلی سیدیان نیز به عنوان منشی و سناء سالمی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر شادگان انتخاب شدند. 

  

*********************************************

 و همچنین در شهر دارخوین  

آلبوبالدی رئیس شورای دارخوین شد

با رای اعضا سرپرست شهرداری و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر دارخوین انتخاب شدند.

پایگاه خبری رهگذری آشنا شادگان::  

در انتخابات هیئت رئیسه نیز اعضا آرای خود را به محسن آلبوبالدی به عنوان رئیس شورا دادند.

همچنین یعقوب آلبوبالدی نیز به عنوان نایب رئیس شورای شهر دارخوین انتخاب شد.

حاتم مهدی‌فر نیز به عنوان منشی و امیر جاسمی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر دارخوین انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین به دلیل استعفای شهردار، نصر خالدی به عنوان سرپرست شهرداری دارخوین انتخاب شد.

 

وضعیت آب خوزستان به وضعیت بحرانی رسید.

نماینده مردم ماهشهر:
وضعیت آب خوزستان به خط قرمز رسیده است 
  
خبرگزاری فارس: وضعیت آب خوزستان به خط قرمز رسیده است
 

حبیب آغاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: متاسفانه وضعیت آب در شهرهای مختلف استان خوزستان مدت‌هاست که با معضل رو به روست.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان برای رفع مشکل آب استان اما هر روز وضعیت آب بد و بدتر می‌شود.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم از این وضعیت به تنگ آمده‌اند و دیگر تاب و تحمل این روند را ندارند. 

وی در آخر اضافه کرد: از مردم شرمنده‌ایم و امیدواریم هر چه سریع‌تر این معضل در شهرهای مختلف استان برطرف شود.

شرجی در خوزستان

شرجی تا پایان هفته جاری مهمان خوزستان است .  
با افزایش رطوبت بالای 80 درصد، شرجی خرما‌پزان تا آخر هفته شهرهای مختلف استان را همراهی می‌کند 
 
 
معاون اداره کل هواشناسی خوزستان نیز با اشاره به علت شرجی تشریح کرد: 
 
بیشترین میزان دمای هوای اهواز 46 و کمترین 42 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت بالا 80 درصد گزارش شده است. 

سروده‌ای در محکومیت بحران سوریه (کلنا عباسک یا زینب ...)

سروده‌ای در محکومیت بحران سوریه
ما را «مدافعان حرم» آفریده‌اند‎...
وقایع اخیر در سوریه و حمله تروریست‌های وهابی به ساحت حرم حضرت زینب(س) و مزار صحابه‌ پیامبر(ص) باعث شهادت بسیاری از شیعیان و دوست داران اهل بیت شد. این موضوع بهانه‌ای برای شاعران دغدغه مند انقلاب است تا اشعاری در این زمینه بسرایند.

وقایع اخیر در سوریه و حمله تروریست‌های وهابی به ساحت مقدس حرم حضرت زینب(س) و مزار صحابه‌های پیامبر(ص) باعث شهادت بسیاری از شیعیان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت شد. اما این کشتار به دست سلفی‌های سوریه از انگیزه شیعیان برای حمایت از حرم خاندان اهل بیت(ع) نشده است و هر روز تعداد این مدافعانِ حرم بیشتر می‌شود. همین موضوع بهانه‌ای برای شاعران دغدغه مند انقلاب است تا اشعاری در این زمینه را در تاریخ ثبت کنند. «سجاد شاکری» شاعر و فعال عرصه رسانه قطعه شعری را در رثای مدافعان حرم حضرت زینب(س) سروده است:

ما را ز خاندان کرم آفریده‌اند

یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند

ما را فدائیان پسرهای فاطمه(س)

"ما را شهید میر و علَم آفریده‌اند"

ما را به اعتبار عنایات فاطمه(س)

گریه کنان حضرت غم آفریده‌اند‎

بهر بریدن سر اولاد عمر و عاص

در جان ما غرور و غژم آفریده‌اند

هر یک ز ما حریف دو صد لشکر یزید!!

(زین رو ز شیعه عده کم آفریده‌اند)

دجّال ها و حرمله ها را مهاجم و ...

... ما را "مدافعان حرم" آفریده‌اند‎

. . .

سیّد علیِ خامنه ای (پیر عشق) گفت:

"فریاد را علیه ستم آفریده اند"

حمله به سوریه به معنای نابودی اسرائیل ...

فرمانده سپاه : سوریه برای آمریکا به ویتنام ۲ تبدیل می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند که حمله نظامی آمریکا به سوریه نه تنها به نجات این رژیم جعلی از چنگ مقاومت منجر نخواهد شد، بلکه حمله به سوریه به معنای نابودی قریب‌الوقوع اسرائیل خواهد بود.

سردار سرلشکر جعفری 

 

سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی :: 

با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه گفت: دولت آمریکا و برخی متحدانش طی سالهای اخیر از طریق حمایت‌های همه‌جانبه و مجهز کردن تروریست‌ها به انواع و اقسام سلاح‌ها به دنبال ضربه‌زدن به خط مقاومت در منطقه بودند و هم‌اکنون به نظر می‌رسد پس از شکست مفتضحانه سناریوی جنگ نیابتی از سوی تروریست‌ها از ملت مقاوم سوریه، به تهدید نظامی مستقیم روی آوردند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها علیرغم تجربه‌های تلخ فراوان در افغانستان و عراق، در صورت اقدام نظامی علیه سوریه، دومینوی شکست‌های خود را تکمیل کرده و فضاحت‌بارترین شکست تاریخی را تجربه خواهند کرد و سوریه به قتلگاه و معرکه‌ای بسیار خطرناک‌تر از ویتنام و در واقع مبدل به ویتنام ۲ برای آمریکا خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دولت آمریکا بار دیگر تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها وارد تهدید به حمله نظامی شده است، گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند که حمله نظامی آمریکا به سوریه نه تنها به نجات این رژیم جعلی از چنگ مقاومت منجر نخواهد شد بلکه حمله به سوریه به معنای نابودی قریب‌الوقوع اسرائیل خواهد بود.

سرلشکر جعفری با اشاره به بهانه‌جویی آمریکا در تهدید دروغین استفاده از سلاح‌ شیمیایی توسط دولت سوریه گفت: مردم جهان به ویژه مسلمانان منطقه هنوز بهانه دروغین آمریکا برای حمله نظامی به عراق را فراموش نکرده‌اند، آنجا که آمریکا با ادعای وجود تسلیحات کشتار جمعی در عراق به این کشور حمله کرد و پس از سالها حضور نظامی و قتل‌عام هزاران نفر از مردم غیرنظامی و بیگناه عراق اعلام کرد که در برآورد اطلاعاتی خود اشتباه کرده و چنین سلاح‌هایی در عراق وجود خارجی نداشته و در نهایت مجبور به عذرخواهی از افکار عمومی دنیا شد.

وی اضافه کرد: برخی دولت‌های منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی که از حمله نظامی به سوریه حمایت می‌کنند نیز باید بدانند که آتش این جنگ‌طلبی تنها به سوریه محدود نخواهد شد و دامن همه جنگ‌افروزان و حامیان آنها را خواهد گرفت.

موعظه ای از شیطان !!

جالب و خواندنی موعظه ای از شیطان!!!!!

حضرت نوح(ع) (گویا اطمینان نداشت غذاى معنوى که شیطان مى خواهد به او بدهد غذاى مناسبى باشد و لذا آماده شنیدن سخنان او نبود. لذا، خطاب آمد نصایحش را بشنو!
پس از پایان گرفتن طوفان و هلاکت تمام مشرکان و بت پرستان، روزى شیطان خدمت حضرت نوح(ع) رسید و عرض کرد: تو به من خدمت کرده اى، من نیز مى خواهم به پاس آن کار، به تو خدمتى کنم!

 
حضرت نوح(ع) با تعجّب پرسید: چه خدمتى؟ گفت: این جمعیّتى که نفرین کردى و نابود شدند و همچنین نسل آنها را، شب و روز مى بایست وسوسه مى کردم و زحمت مى کشیدم تا هدایت نشوند. اکنون که هلاک شدند تا مدّتى آسوده ام!

 
حضرت نوح(ع) (گویا اطمینان نداشت غذاى معنوى که شیطان مى خواهد به او بدهد غذاى مناسبى باشد و لذا آماده شنیدن سخنان او نبود. لذا، خطاب آمد نصایحش را بشنو!

 
فرمود: چه خدمتى مى خواهى به من بکنى؟ شیطان گفت: در سه جا به یاد من باش که در آن سه حالت خیلى به بندگان خدا نزدیکم:

 
«اُذْکُرْنى اِذا غَضِبْتَ; به هنگام خشم و غضب به یاد من باش (که بسیار به تو نزدیکم)».

 
«وَاذْکُرْنى إِذا حَکَمْتَ بَیْنَ اثْنَیْنِ; به هنگام قضاوت بین دو نفر (نیز) به یاد من باش»

 
«وَاذْکُرْنى إِذا کُنْتَ مَعَ امْرَأَة خالیاً لَیْسَ مَعَکُما اَحَدٌ; و به هنگامى که با زن تنهایى خلوت کرده اى و هیچ کس غیر از شما دو نفر در آن جا نیست (نیز) به یاد من باش».

توهین بی شرمانه ‎گوگل ‌به ‌پیامبر(ص) و مسلمانان + سند

این اقدام گوگل شاید به دلیل متوجه شدن از اهانت خود بوده ولی به هیچ عنوان نمی‏توان آن را یک اشتباه سهوی خواند چراکه تمام اشتباهات این شرکت معروف همه و همه درمورد مقدسات اسلامی اتفاق می‏افتد(!).

 سیستم ترجمه گوگل که سابقه تبلیغ علیه دین اسلام را دارد، در جدیدترین تحرکاتش به پیامبر مکرم اسلام (ص) و مسلمانان اهانت کرد.
    
 
به گزارش ابنا، پایگاه اینترنتی روزنامه الوفد چاپ قاهره  چند روز پیش خبری مبنی بر اهانت سیستم ترجمه گوگل (http://translate.google.com) به پیامبر اسلام(س) منتشر کرد که در برخی مطبوعات واکنش هایی را به همراه داشت.

اگر کلمه lier (به معنی دروغگو) را در قسمت انگلیسی این سایت درج کرده و معنای آن را به زبان عربی بخواهید، کلمه الکذاب را به شما نشان می‏دهد که تا این مرحله همه چیز عادی به نظر می‏رسد.

پس از اینکه گزینه show example usage of words را کلیک کنید، عبارتی هایی را برای نمونه و آشنایی شما با کلمه جستجو شده ارایه می‏دهد.

پس از اینکه چند گزینه دیگر برای مشاهده نمونه های این کلمه در جملات را درخواست می‏کنید، ناگهان با عبارت أنتم المسلمون لستم سوى جهلاء، و قتلة وإرهابیین، و عباد الله أکبر الشیطان، و محمد النبی الکذاب. مواجه می‏شوید که معنای آن شما مسلمانان نیستید جز نادان‏ها، قاتلان، تروریست‏ها و بندگان بزرگ شیطان. محمد پیامبر دروغگو است [نستجیر بالله] می‏باشد.


این نمونه نشان داده شده از سوی قسمت ترجمه جستجوگر گوگل به گونه ای تکان دهنده است که هرگز نمی توان آن را تفسیر کرد. اما این حادثه در نوع خود اولین نمی‏باشد چراکه سیستم ترجمه گوگل بارها دست به تحریف و دروغ زده بود.

آخرین تحریف سیستم جستجوگر گوگل به ترجمه اسراییلی ها فلسطینی ها را می کشند برمی‎گردد که در سال 2010 سیستم مذکور آن را از زبان عربی به سایر زبان ها برعکس ترجمه کرده و به شکل فلسطینی ها اسراییلی ها را می کشند نشان داد.

سوالی که در مورد کلمه دروغگو ذهن همگان را به خود جلب می‏کند این است که آیا پایگاه معروف، بزرگ و وسیعی همچون گوگل در آرشیو پهناور کلمات خود نتوانست برای کلمه دروغگو مثالی غیر از این جمله بیابد؟


هنگامی که گزینه show example usage of words را کلیک کردیم، با عبارت No examples found for الکذاب مواجه شدیم که جای بسی تامل داشت.
 

این اقدام گوگل شاید به دلیل متوجه شدن از اهانت خود بوده ولی به هیچ عنوان نمی‏توان آن را یک اشتباه سهوی خواند چراکه تمام اشتباهات این شرکت معروف همه و همه درمورد مقدسات اسلامی اتفاق می‏افتد(!).

این نشان می‏دهد که گوگل هنوز از تظاهرات مسلمانان جهان علیه فیلم موهن پیامبر(ص) درس نگرفته است.